Co dělat, když je zboží poškozené?
Co dělat, když je zboží poškozené?
Na všechny naše produkty poskytujeme záruku v délce 2 let.
Výjimku tvoří bioklimatické pergoly a motory značky Somfy, u kterých prodlužujeme záruku na 5 let.
Záruka se vztahuje na veškeré výrobní vady, a to včetně případných nedostatků při montáži, pokud ji provádíme my. V případě závady zajistíme opravu, výměnu nebo jiné adekvátní řešení
– bez dalších nákladů z vaší strany.
Záruka se nevztahuje na poškození způsobené běžným opotřebením, nevhodnou manipulací nebo vlivy, které nesouvisejí s běžným používáním výrobku.
Stane se to výjimečně, ale stát se to může. Pokud si všimnete poškození ještě před převzetím balíku, dejte to vědět řidiči a společně s ním vyplňte reklamační protokol. Zásilku nepřebírejte – řidič ji odveze zpět a my vám bez zbytečných průtahů vyrobíme nové zboží a odešleme ho na naše náklady.
Někdy se vada projeví až doma. Při vybalování, nebo až těsně před montáží. Stačí nám zavolat nebo napsat – nejlépe i s fotkami. Vše zařídíme a vás to nebude stát ani korunu.
I to se může stát. Pokud jsme montáž prováděli my, nebo pokud došlo k chybě v našem návodu, záruka platí i na tyto případy. Ozvěte se – společně najdeme řešení.
Je to jednoduché.
Můžete nám napsat na e-mail info@labona.cz nebo poslat dopis na adresu:
Labona s.r.o.
Palackého nám. 152
665 01 Rosice
Abychom reklamaci mohli co nejrychleji zpracovat, napište nám:
Máme na vyřízení reklamace maximálně 30 dnů, ale většinou to zvládáme mnohem dříve. Pokud je potřeba výrobek opravit, postaráme se i o svoz – na naše náklady.
Ať už zjistíte vadu kdykoli, pořiďte si fotky. Zrychlí to celý proces a pomůže nám v orientaci.
Nemusíte. Záruka běží od chvíle, kdy zboží převezmete, ne od chvíle montáže. Takže klidně počkejte na vhodný čas, ať už kvůli řemeslníkovi nebo vlastnímu volnu. Na platnost záruky to nemá žádný vliv.
Záruka se nevztahuje na poškození způsobená:
Také je dobré vědět, že pokud jste v prodlení s platbou, můžeme zahájení reklamace pozdržet do jejího uhrazení.
Máte další dotazy nebo si nejste jistí, jak postupovat? Stačí se nám ozvat. Rádi vám se vším poradíme.
Kompletní znění podmínek záruky a reklamací najdete v obchodních podmínkách.