cs

Vyhledávání ...

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

To, že obliba nákupu na e-shopech stále roste, není žádnou novinkou. Nejedná se jen o produkty standardních rozměrů a velikostí, ale i produktů na míru. Čím dál více využíváme výhod, které nám e-shopy nabízí. Čím to je?

Nižší ceny než v obchodě?

Odpověď je jednoduchá. Hlavním tahákem pro nás zákazníky jsou nižší ceny než v kamenných obchodech. Levnější cena je většinou doplněna dalšími výhodami. E–shopy se předhání velkým výběrem typů, vzorů a rozměrů produktu, vyhovuje nám pohodlné objednání, kdy se nám to zrovna hodí, objednáváme v klidu, dle svého vkusu a bez ovlivňování prodavačem.

Zlatou tečkou je doručení zboží na adresu, kam nám vyhovuje. Strašákem pro nás ale stále zůstává případná reklamace. Pořád si myslíme, že v kamenné prodejně se lépe a rychleji domluvíme. Pochybnost je zbytečná, pro e-shopy je vyřízení případné reklamace prioritou. Dobrý e-shop se snaží vyřešit reklamaci co nejdříve, i když na to má ze zákona 30 dní.

Co dělat když zjistíme, že dodaný stínící produkt nesouhlasí s tím, co jsme si objednali?

Na základě návodů na vyměření a způsobu montáže jste provedli vyměření a objednávku produktu na míru. Objednávku jste odeslali, obdrželi její potvrzení a dle zvoleného způsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teď už se jen těšíte na zásilku. Doručenou zásilku rozbalíte a zjistíte, že produkt nedopovídá tomu, co jste chtěli a objednali. Jak postupovat?

Ať už se jedná o špatné rozměry, chybné barevné provedení nebo chybějící komponent, s reklamací neváhejte. Je třeba nás jako prodejce informovat co nejdříve písemnou formou. Do e-mailu popište závadu, číslo objednávky a svoje kontaktní údaje. Do přílohy připojte fotografii, kde bude jasné, co je špatně. Například, pokud produkt má jiné rozměry, než je uvedeno v objednávce, přiložte metr k produktu a chybný rozměr vyfoťte. Reklamaci přijmeme k posouzení. 

Zda bude produkt vrácen do výroby k opravě, nebo dodán nový kus záleží na typu závady a vyjádření reklamačního oddělení ve výrobě. O stavu a dalším postupu reklamace budete průběžně informováni. V našem zájmu je vyřešení reklamace co nejdříve ke spokojenosti zákazníka.  

Bez udání důvodu to bohužel nelze

Na co musíme upozornit je nemožnost vrácení produktu do 14 dnů bez udání důvodu. Na produkty na míru se toto pravidlo nevztahuje. Před provedením objednávky doporučujeme pročíst si obchodní podmínky prodávajícího. Ať jsou vaše nákupy úspěšné a bez problémů.

Kategorie článku Proces nákupu

Autor článku Labona

Články další

20.03.2025

Pavel Hrdlička

Global Shading Day 2025: Jak stínicí technika mění budoucnost naší planety

Pokud se zajímáte o udržitelnost, úspory energie a pohodlí v budovách -  21. března 2025 si poznačte do svého kalendáře, protože právě tento den probíhá Global Shading Day, který slibuje být ještě vět…

Číst článek 8 min čtení

13.03.2025

Pavel Hrdlička

Chytré stínění: Komfort, úspora a bezpečí

Chytrá domácnost se stává standardem moderního bydlení. Automatizace osvětlení, vytápění, zabezpečení i stínicí techniky přináší nejen pohodlí, ale i úspory energie a zvý…

Číst článek 7 min čtení

06.03.2025

Pavel Hrdlička

Jarní úklid: péče o stínící techniku krok za krokem

Jaro je období obnovy, nových začátků a také času, kdy se většina z nás pouští do důkladného úklidu. Při mytí oken, vytírání podlah nebo třídění šatníku však často…

Číst článek 16 min čtení

20.05.2025

Pavel Hrdlička

Labona opět získala prestižní certifikát SPST: Ověřená firma v oboru stínicí techniky

S radostí vám oznamujeme, že jsme i v roce 2025 získali prestižní certifikát SPST – Ověřená firma v oboru stínicí techniky. Tento certifikát jsme získali již počtvrté v řadě a jsme hrdí na to, že jsme se znovu…

Číst článek 7 min čtení