cs

Vyhledávání ...

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.

Kategorie článku Proces nákupu

Autor článku Pavel Hrdlička

Články další

20.03.2025

Pavel Hrdlička

Global Shading Day 2025: Jak stínicí technika mění budoucnost naší planety

Pokud se zajímáte o udržitelnost, úspory energie a pohodlí v budovách -  21. března 2025 si poznačte do svého kalendáře, protože právě tento den probíhá Global Shading Day, který slibuje být ještě vět…

Číst článek 8 min čtení

13.03.2025

Pavel Hrdlička

Chytré stínění: Komfort, úspora a bezpečí

Chytrá domácnost se stává standardem moderního bydlení. Automatizace osvětlení, vytápění, zabezpečení i stínicí techniky přináší nejen pohodlí, ale i úspory energie a zvý…

Číst článek 7 min čtení

06.03.2025

Pavel Hrdlička

Jarní úklid: péče o stínící techniku krok za krokem

Jaro je období obnovy, nových začátků a také času, kdy se většina z nás pouští do důkladného úklidu. Při mytí oken, vytírání podlah nebo třídění šatníku však často…

Číst článek 16 min čtení

20.05.2025

Pavel Hrdlička

Labona opět získala prestižní certifikát SPST: Ověřená firma v oboru stínicí techniky

S radostí vám oznamujeme, že jsme i v roce 2025 získali prestižní certifikát SPST – Ověřená firma v oboru stínicí techniky. Tento certifikát jsme získali již počtvrté v řadě a jsme hrdí na to, že jsme se znovu…

Číst článek 7 min čtení